Te iubesc, femeie frumoasă!


Tu, astăzi eşti mai frumoasă decât ieri şi dă-mi voie să te îmbrăţişez cu inima.

Aş dori ca în zâmbetul tău să ţi se vadă fericirea.

Nu-ţi mai ascunde ochii înlăcrimaţi, lasă-i, astăzi!

Treci peste clipele înegurate şi-ntinde-mi mâna, frumoasă, doamnă!

Aşa vei simţi că eşti întreaga mea lume. Eu ştiu că nu ceri nimic dar am

certitudinea că meriţi totul. Mi-e drag misterul tău căci am curiozităţi

nebănuite dar cine nu ar fi răbdător cu tine?

Ţi-a dăruit Dumnezeu frumuseţe şi ştii că acest dar este călăuza unui suflet tânăr,

dar oare e altfel? Nu te-ndoi de timp, îl ştim hain şi necruţător dar poţi ieşi

triumfătoare dacă îl ignori. Arăţi minunat azi, ochi tăi promit fericire

şi-ascultă-mă cu atenţie, eşti ispititoare! Poate ai uitat că aşa ai fost tot timpul,

dar eu azi vreau să-ţi amintesc. Vreau să-ţi ţin mâna lângă floare şi gândul meu

bun să-ţi fie bucurie eternă. Ţi-am atins inima? Înseamnă că am devenit protagonişti

în marea călătorie numită prietenie. Te-aş ruga să nu mai plângi, indiferent

dacă ai sau nu motive, suferinţa te înăspreşte şi tu ştii că nu-ţi stă bine cu chipul neluminos.

Uită răutăţile celor din jur căci orice începe cu mânie se termină cu ruşine,

ori tu nu trebuie să cunoşti aşa ceva.

Uite-te, la mine! Te iubesc, frumoasă femeie!

 Autor: Macovei Lilioara