LA MULŢI ANI FEMEIE… 8 MARTIE TRILOGIA EVELOR…. MISTERUL FEMEIE.. 2


TRILOGIA EVELOR…. MISTERUL FEMEIE..2

IUBITO DOAR TU…

Laura Schussmann

Iubito,
când vocea ta
îmi gâdila dorinţa,
mă înfior,
aşa,cu toată fiinţa,
că inocentul puf de păpădie.
Şi aş vrea
să îmi vorbeşti
sau doar să taci.
Şi orice ar fi,
să fie vorbe dulci,
sau tăceri lungi,
dar să le dăruieşti
aşa cum ştii doar tu,
în rime dulci de vers, doar mie .

Iubito,
când mă săruţi
cu buzele-ţi ca focul,
gândesc,
că poate cineva
cu tine m-a blestemat.
Dar
că în acelaşi timp
m-a lovit
că o cometă prea fierbinte
De nicăieri şi nedecis,
dar mie predestinat, norocul.

Iubito,
când mi te simt
cu atingerile tale de felină
Nu mai ştiu,
pe ce parte a timpului
mai sunt,
dacă e a lunii întuneric
sau e deja a soarelui lumină.
Doar tu mă faci
să mă trezesc aşa rebel
din adâncul somn al raţiunii
şi să mă cred la tine în braţe
cel mai râvnit bărbat din Univers
sau doar Don Juan-ul naţiunii.

 Autor: Laura Schussmann