PUŢIN MINCINOS


PUŢIN MINCINOS

* Dacă cine se scuză se acuză, nu-i de mirare că nimeni nu mai zice pardon.
* Foamea este cel mai bun bucătar, dar şi cel mai periculos inamic.
* Dacă ţi se spune că eşti modest, nu te lăuda cu asta peste tot (ebr.).
* Fără opoziţie nu există libertate. Fără libertate nu există opoziţie.
* Cu cât statul e mai corupt, cu atât va emite mai multe legi (Tacit).
* Am urmărit activitatea lui de-a latul şi de-a lungul timpului…
* Oamenii inteligenţi nu pot fi prostiţi decât temporar.
* Cine caută găseşte… Mai ales cine îl caută pe dracul…
* I love you… Vezi că vrea să te lovească !
* Dacă m-aţi înţeles e din cauză că m-am exprimat greşit (Alan Greenspan).
* Am cunoscut un tip care se lăuda că are o Biblie cu autograf.
* Cine râde la urmă râde singur.
* Multe celebrităţi au fost găsite în baie, fără suflare. Eu zic ca oamenii vestiţi să nu mai facă baie…
* Dacă nu-i spart, nu trebuie reparat (engl).
* Nu putem schimba un lucru până când nu-l acceptăm (Carl Jung).
* Când facem sarmale, mititei, mămăligă simţim că asta-i hrana noastră sufletească.
* Ce ai văzut tu, nu există. Vino să-ţi explic eu!!
* Cheia raiului deschide şi porţile iadului.
* La vârsta mea, nu mă mai îmbrac, ci mă acopăr (Coco Chanel).
* Cine se vrea imparţial, trebuie să fie şi puţin mincinos.
DOREL SCHOR

 Autor: DOREL SCHOR

Lasă un răspuns

