DAC-AŞ PUTEA ŞI EU…


DAC-AŞ PUTEA ŞI EU…

Dac-aş putea şi eu să merg

cu axa Universului între sprâncene

cu axa Universului între ochi

şi-n creştetul – care nu mai e

creştetul capului meu –

să ţin o cupolă din cupola divină

Dac-aş putea şi eu să fiu

şi cer şi fântână,

şi vale şi munţi,

şi pătrat şi cerc

n-aş mai şti ce-i durerea

n-aş mai şti ce-nseamnă să fiu

Aş fi fără să ştiu că sunt

aş dormi fără să ştiu că dorm

m-aş trezi fără să ştiu că mă trezesc

şi zborul meu spre tine

ar fi ca un zefir pe fruntea divină.

SI JE POUVAIS MARCHER

Si je pouvais marcher

l’axe de l’univers entre mes surcils,

l’axe de l’univers entre mes yeux

et si je pouvais tenir la coupole cu00ealeste

au-dessus de ma tu00eate

Si je pouvais u00eatre ciel et fontaine,

vallée et montagne,

carré et cercle,

je ne sentirais plus la douleur,

je ne connaîtrais plus l’existence terrestre

J’existerais sans savoir que j’existe,

je dormirais sans savoir que je dors,

je me réveillerais sans savoir que je me réveille

et mon vol serais

comme un zéphyr sur le front divin.

 Autor: Olga Alexandra Diaconu

Lasă un răspuns

