Vocalize


dimineţile speli cu ultima bucată de săpun umbre
ale iubirilor calcifiate
ritualic calc visele în care te seduc cu vocalize
afon al sunetelor oarbe raniţa iubirii îmi miroase
a brusturi sau a stele de mare concave
gust dulcele sunet al timpului care trage clopotele
marea din porturi răspândeşte albatroşi avizi
vocea mea îţi irită timpanele te servesc cu
nişte calzi guvizi
ce ispite ai lăsat la mal leviatan solitar
mă soarbe aşa o singurătate de zile fastuoase
încât îţi (mai) cânt sau descânt
Calypso legată de chei cu o sută de picioare
spălând cu pietre de râu ultima iubire (de care se moare)
cu o mie şi una de voci/fantome ale iubirilor-port/
am aruncat ancora
cântecul meu răsună
amar de dulce şi orb

 Autor: ANGI MELANIA

Lasă un răspuns

