VERSURI DE IUBIRE ÎNTR-O ZI A IUBIRII ROMÂNEŞTI DRAGOBETELE..


IUBIRE ROMÂNEASCĂ
Laura Schussmann

Pădurea se înverzeşte,
Cerul se albăstreşte,
Marea în valuri se uneşte
Fluviu de iubire ,şerpuire,
Pe glezne se încolăceşte.

Să te iubesc româneşte
Sufletul îmi porunceşte.

Şi te iubesc pădure
Şi mă simt frunză,
Când mă prind de tine
Ca sărutul de o buză.

Braţele îţi devin
Creangă de copac
Şi mă strângi cu ele,
Dor de drăgosteală,
Până mă înverzesc.

Şi te iubesc fluvii
Şi de duc cu mine,
Dulce alunecare,
Barca mea de vise.
Mă opresc în mare
Şi în văl pe valuri,
Vreau să te găsesc.

Şi te iubesc doinind
Şi mă torc sfioasă,
Fiori în fuior iubire,
Când tu mă priveşti.
Şi într-o horă a vieţii
Mă faci a ta mândră
Cu mişcări line,
În cercuri iubire,
Cu drag mă roteşti.

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

