Între oglinzi paralele


mi-e o sete de cleştar de ardentă risipă
albul se logodeşte cu negrul brumat
ţigara fumată arde iubirile de nicotină
dependenţa de roz pictează nuduri absente
iubesc ca în pustă cu toţi caii liberi
soarele naşte monştri îndrăgostiţi ehei
iubirea nu se ornează cu îngeri de ceară
se scrie pe portative cu chei
eu când vreau să iubesc iubesc staccato
închid porţile sărutului iau loc la masa tăcerii
te fluier şi îţi strig nu mă iubi/nu mă urî /nu mă tace
rupe doar genele nopţii ciorapii din plasă stele bezmetice
ţi-e foame de-o iubire vorace
cu mantia nopţii shakesperiene
închide-mi gura/roşie stea /
nu mă lăsa să mor la o margine de imperiu
dansând cu lupii cuvintelor
pe simplă prea dulce singurătatea mea


 Autor: ANGI MELANIA

Lasă un răspuns

