Dans cu licurici


dinţii lunii piaptănă iluzii
se nasc stele în liniştea asurzitoare
licurici sclipesc ca la Buckingham Palace
în întunericul vibrant
dansează-mi sentimentele cu zece picioare
nu îţi aprinde farul nopţii
până ultimul licurici extatic moare

stele căzătoare pictează aerul nesăţios
miroase diafan a iubiri /licurici străvezii/
iubitul meu de moarte şi de os
în aula sufletului meu e o linişte de adormit iubirea
aud lilieci cum se izbesc de pieptul tău amorţit
aerul nopţii /şarpe alb cu limbi negre/ne şuieră dezamăgirea
licurici îmi dorm pe sâni să nu uit c-am (mai) iubit

ca un jeleu se scurg cele o mie de sentimente pe pereţi
iubirea este un dans cu final deschis orbitor
licuricii mor luminând lilieci sunt vânaţi de ereţi
se iubeşte cu cicatrici tatuate până în sufletul uimitor

 Autor: ANGI MELANIA

Lasă un răspuns

