Crezi c-o să-mi cadă steaua… ?


fine-art-photos by igor zenin

Crezi c-o să-mi cadă steaua… ?

Crezi c-o să-mi cadă steaua
după plimbarea ultimă sub tei,
tăindu-mi numele cu-o dungă,
hoţeşte c-am fugit din catalog?
Va trebui să-aştepte, cât mă rog,
lumina îndărăt ca să-i ajungă.

De unde-aţi scos povestea,
dragii mei,
cu steaua căzătoare?
Cum e firesc ca pentru fiecare
neghiob
cerescul colier ca să-l ştirbeşti
chiar şi cu-n bob?

Oh, dacă-ar fi aşa,
aş regreta
de naştere, de umbră, de cuvânt…
Dar totuşi parcă n-ar strica,
gramatical movilei de pământ,
ultimul punct să fie pus corect,
aşa cum mi-am dorit,
nu chiar cu-o stea,
ci doar de visul ei,
abia şoptit
de primul fulg de nea.

 Autor: Dumitru Ichim

Lasă un răspuns

