CÂNTEC PENTRU LAURA 22


Săgetarea din zori

În care ochi, cel mai dintâi,

Îmi va trimite dimineaţa

Făptura-ţi plină de rămâi

Cea săgetându-mi mie viaţa,

Ce va intra prin carnea mea

Ca limpedele printr-o vară,

Cunună de săruturi va

Pluti pe gura mea avară

Şi-n care ochi să te închid

Şi să rămâi pe veci, în care? –

Când floare, sufletul lichid

Ţi-e chipul, fără-asemănare.

Prin care sunet ai să vii

Scurmând pământul cărnii mele? –

Simţind în noi că suntem vii

Cu moartea până la prăsele!

 Autor: Viorel Mirea

Lasă un răspuns

