VERSURI PROTEST ÎN ALB ÎMPOTRIVA ECLIPSEI DE LUNĂ…


VISE ÎN LUMINA LUNII
Laura Schussmann

Am închis eclipsă pleoapa de lună
Peste privirea mea strălucire de stele
Şi simţeam, cum somnul lin de cer
Se reinventa amintiri şi vise mister
Peste un suspin rătăcit şi dorinţele mele.

Şi mă visam adânc în visele din tine
şi mă întrebam şi mai adânc în sine,
Dacă aş fi pădure, ai vrea să îmi fii cerbul,
care îmi sărută frunza,când îi este foame de mine?

Şi mă visam complet de albă şi de luna plină
Pe care erai doar tu, crater plin de lumina.
Te-ai revărsat lavă peste atingerea mea nepătata
Şi m-ai acoperit că lavă de vulcan soare,ce erai
Şi m-am renăscut nou astru plină noi doi,toată.

M-am trezit alergând pe câmpuri de stele
Atingeam cu pasul gol clipocitul tăcerii din ele
Aş mai fi visat poate vise fără sens în lumina lunii
Şi m-aş fi făcut până la urmă şi lacrima pasiunii,
Dar prima rază de soare jucăuşă şi răzleaţă
Deja mă săruta îmbinare de buze şi mă răsfaţa,
Alungându-mi amintirea somnului lunatic de pe faţă.

Dar ceva îmi spune că e doar secundă dimineţii,
Ca o continuare a rebeliunii din mine şi a vieţii.
Şi ştiu că mai vine iară luna cu o nouă noapte
Să mă adâncească în vise rostite de vânt în şoapte
Pe la urechea gândului meu şi pe la urechea lunii
În simfonia compusă în cheia alb de astrul pasiunii.

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

