VERSURI LUCEAFĂR DE SUFLET… MĂ RĂSAR ŞI MĂ APUN PRIN TINE..



ÎŢI ESTE NUMELE IUBIRE CA ŞI VERSUL ..
MIHAI EMINESCU
Laura Schussmann

M -am născut cu versul tău ca rădăcină
I ubindu-te în taină mă înălţam verde tulpină
H oră de cuvinte mi-am înflorit,cu amor,petale
A scultand-ţi dorul,seara pe deal,doinind cu jale
I eseam din mine, între păsări, albastră floare.

E şti esenţa fiinţei nostre de dorinţe pustiite,
M ister şi divin pe cruci de suflet răstignite,
I nger şi demon te-a vrut de la început destinul,
N ebunie şi geniu într-un om şi soartă amară ca pelinul,
E liberarea din lumea de neguri plină de fluturi negrii.
S unt ani la mijloc de când te-ai dus luceafăr simţitor
C ăutându-ţi iubirea în nemurire,eternul zburător,
U ndeva,în poezia unui tei, între trecut,prezent şi viitor..

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

