VERSURI INSPIRATE DE CULOAREA UNEI PÂNZE DE SUFLET


DOR DE ALBASTRU…
Laura Schussmann

Cum aş putea să te uit iubito ?
Îmi lipseşte ce ai luat cu tine
Din ce ai găsit că mai era în mine.
Şi ai fugit,iar,în lumea ta,dulce astru
Căci îţi era un dor imens de albastru..

Erai frumoasă şi atât de delicată
Şi ai intrat în a mea viaţă pustie
pe a destinului misterioasă poartă.
Şi pentru aşa o scurtă veşnicie
Iubito, ai fost doar a mea,toată.

Dar ţi-ai întors iubirea de la noi doi
De parcă,nu am fi existat vreodată
Şi ai refuzat să mai priveşti iar înapoi.
Dar ai ştiut să mă laşi în urma ta, sedus,
Cu o umbră de trecut în palid colorată,
Lângă o amintire cu tine parfumată,
Pe mine în presimţire clară de dezastru
Privind cum nu mai eşti şi că te-ai dus
În lumea ta cu albastru dor de albastru.

Pictura Dor de Albastru Autor Liviu Florin

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

