VERSURI ÎNCEPUT DE TIMP NOU… ŞI PRIMESC SPERANŢA LA POARTĂ DE GÂND BUN…



BINE AI VENIT AN NOU..
Laura Schussmann

Şi ai venit
An Nou,
eşti deja aici
şi încep încet, încet,
să mă obişnuiesc cu tine.
Prea mult, din anul
ce tocmai a trecut,
nu s-a schimbat în mine.
Mă simt tot eu,
acelaşi suflet rebel,
şi mai plină de iubire.

Şi te întâmpin
An Nou,
cu speranţă în suflet
şi cu un pic
mai multă înţelepciune
la mine în cuget.
Ştiu
ce vreau de acum.
Ştiu
care îmi este drumul.
Suflu magie pură
în suferinţe arse,
să împrăştii
în uitare scrumul.

Ce îmi doresc
An Nou,
eu, de la tine,
ca timp ce eşti,
să nu îmi laşi
prea multe urme adânci
pe trup şi chip
şi în suflet la mine.
Şi dacă laşi ,
te rog,
să fie doar de fericire,
iar visele îmi vor deveni
o realitate de simţiri
şi a iubirii împlinire.

Bine ai venit !
An Nou ,
te-am aşteptat,
sau nu,
tu tot ai sosit,
deci te primesc.
Te simt, deja,
nou început.
Şi sper
să îmi dai timp,
cât eşti de lung,
să mă renasc,
să mă reinventez,
să mă regăsesc
şi viaţa adevărată
cu tot ce înseamnă ea
să pot să mai trăiesc.

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

