VACILE SLABE


VACILE SLABE

* Cine se aseamână se adună. Cine nu, se împrăştie.

* Un om informat contează cât doi. La fel şi unul hiperponderal.

* Ideile sunt mai multe decât găştile, dar nu toate sunt bune.

* Sunt multi travestiţi in intelectuali.

* Mă simt excelent, aproape bine, chiar binişor… (George Roca).

* Incompetenţa ucide? Poate pe alţii!

* Gânduri multe fară treabă, dovedesc o minte slabă (proverb?).

* Un om care vorbeşte mult nu spune neapărat adevărul.

* Unde-i lege sunt şi delicvenţi.

* Dacă nu înveţi din greşeli, nu merită să le faci (culeasa de Gherghe Goldhamer).

* Ce-i prea mult e destul.

* Merge pe sârmă la 300 metri înălţime? Şi eu pot face asta! Ţine-mi berea!.(Internet)

* Am avut o gaură în măsea… Dentistul a transferat-o. Acum am o gaură in portofel… (umor israelian).

* Adesea eşti nevoit să închizi, ca să ai ce deschide.

* Sunt adevărate calităţile lămăii? Că n-aş vrea să ma acresc degeaba… (Liviu Marcu).

* Am văzut garderoba reginei… Nu mă mai mir că regele e gol.

* Unul care taie craca de sub picioarele… altuia.

* Fie ca toate visele să se-mplineasca. Ferească sfântul, de la o vreme visez numai vaci slabe!!.

* La mine nimic nu se pierde, dar totul se rătăceşte (Lydia Elron).

* Lupul aleargă după oi, dar şi berbecul.

DOREL SCHOR

 Autor: Dorel Schor

Lasă un răspuns

