Ultimatum


M-a ajuns din urmă tăcera tăcerilor

Plină cu goliciunea celor ce mă urmăresc în taină

Şi m-am îmbrăcat în blana mieilor,

Să nu se vadă colţul ascuţit în spaimă.

M-a ajuns din urmă cărarea cărărilor

Pietruită cu deşertul firului de iarbă

Şi m-am ascuns în sarea mărilor,

Să nu mai poată ocna să mă soarbă.

M-a ajuns din urmă cuvântul gândului

Rostit cu adevărul ros în lacrimă,

Faţa fără chip a labirintului

Striveşte pasul de pe cearcănă.

M-a ajuns şi mi-a ajuns.

Punct.

u00a9 Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 16.01.2015, Klausenburg

Foto: AK Media

https://haitchiblog.wordpress.com/poezia-inimii-mele-7/ultimatum/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un răspuns

