Turnu’ de veghe? Cu ochiosu’ şef, vă rog


Uite, chiar şi-acum când scriu, nu ştiu despre ce voi scrie.

Las mintea să hoinărească mai sus decât ar putea îndura.

Şi la ce mi-ar folosi măsurătorile, când gândul nu doreşte să-mi fie

nici unit cu săgeata sau cu altceva ?

Am spus demult, că iubirile n-au grai,

doar unităţile de măsură ce le potriveşte fiecare povară

şi mă mai lasă universule, ai fugit din rai

doar ca să te lauzi că te dai

de-a berbeleacu’ peste masa de seară.

Auzi cum sună visele ? Care vise?

În ce unităţi de timp le-ai potrivit ?

Nu ştiu. Rostogolesc un prezent biciuit,

exilat mai apoi în culise.

Auzi? Da! Cu ce măsură ?

Ai iarăşi vibraţii calculate de genişti?

Sau i-ai lăsat pe muzicieni să te golească de ură?

Da’ ce-mi spui tu mie ?

Eu ? Nimic. Tăceam la o poveste cu sufletul la gură.

u00a9 Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 24.01.2015, Klausenburg

Foto: Victor Bauer

https://haitchiblog.wordpress.com/poezia-inimii-mele-7/turnu-de-veghe-cu-ochiosu-sef-va-rog/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un răspuns

