stand by me…


stai cu mine iarnă a tăcutelor cuvinte
când picuri din unde
şi mă ascunzi în necuvinte

azi
le fac în necaz tomnatecelor frunze
ce unduiesc în ramul nud
o ultima rundă de an lud
mai caut un compromis
în cuvântul/necuvant
ce vrea să fie un revers al aşa-zisului vers
(rezultatul orânduielii alambicate cu literă de alfabet
dintr-o nevinovată zmucitură de tastatură de net)
stau şi mă socot
cu timpul netot
ce nu-mi da răgazde taifas cu ale mele cuvinte
rostuite cu rost şi sârg
întro banală înşiruire de gând
când
mă plec şi mă supun gândului Bun
şi spun
şi spun
stand by me
stand by me…

23 01 2015 P.S.

 Autor: Pop Stelu

Lasă un răspuns

