Sorcoviţa


Sorcoviţa

Dintr-o creangă de măr dulceagă

Am făcut o sorcoviţă

Şi plec la urat pribeagă

Lunecând pe uliţă.

Neaua mă mângâie rece

Pe obrazul îngheţat

Anul vechi acuma trece,

Dar eu nu am „abdicat”.

Sorcoviţă, sorcoviţă

Mută-mi gândul în cuvânt

Pătrunde în odăiţă

Dăruind pace pe pământ.

Scot cuvinte din desagă

Încâlcite cu iubire

Şi rostesc urarea dragă:

Sănătate şi-mplinire!

Sorcoviţa fericită

Ne-ncântă pe toţi acuşi,

Şi eu foarte mulţumită,

Vă urez ani mulţi, frumoşi.

 Autor: Pop Dorina

Lasă un răspuns

