Seara (parodie după „La ceas de taină”)


Seara, îngerii beţi cad din ceruri

E vremea când au pus de-o băută

M-ar îneca uşor în băi de miruri

Dar au prea tare mintea abătută.

Seara, stafii ce umblă ameţite

Îmi dau fiori zbârlindu-mi părul

Şi-mi umflă ochii în orbite

Că văd de-aproape viitorul:

Seara, te-aştept pe tine, Mărioară,

Iubirea mea lungă de-un ceas

Sunt Gheo, băiatul de la ţară

Te-aştept, am vadra! (ultim as).



La ceas de taină

de Nelu Preda

La ceas de taină, îngeri coboară din ceruri,

E vremea râvnei contra marilor ispite,

În suflet toţi păstrăm mici juvaeruri,

De pesimism pot fi uşor răpite…

La ceas de taină, umbre mă-nconjoară,

Nemărginirea infinitului mă doare,

De parcă l-aş simţi întâia oară,

Eu mic şi el atât de mare…

La ceas de taină, iarăşi eu te-aştept,

Să fii acum crăiasa visurilor mele,

Să pot ca să te strâng la piept,

Uitând de toţi de toate şi de rele!

 Autor: Nelu Preda

Lasă un răspuns

