Recomandare bio-bibliografică şi ofertă de carte – 2015… Cu aleasă preţuire, Stelian Gomboş.


Pentru toţi cei interesaţi vă stau la dispozitie cu toate aceste cărţi, prezentându-le, după cum urmează:
Mai 2008 –mi-a apărut cartea cu titlul:„Smerită încercare întru desăvârşirea începutului”– la Editura„Agnos”din municipiul Sibiu – 20 lei.
Octombrie 2008 –mi-a apărut cartea cu titlul:„Smerite încercări şi începuturi”– la Editura„Agnos”din municipiul Sibiu – 20 lei.
Noiembrie 2008– mi-a apărut cartea cu titlul:„De la începuturi la profunzimi”– la Editura„Agnos”din municipiul Sibiu – 20 lei.
Iulie 2009– mi-a apărut cartea cu titlul:„Despre Biserică şi Stat între curs şi discurs”– la Editura„Top Form”din municipiul Bucureşti – 20 lei.
Octombrie 2010– mi-a apărut cartea cu titlul:„Euharistia – calea către Iisus Hristos, Dumnezeu”– la Editura„Agnos”din municipul Sibiu – 25 lei.
Octombrie 2010– mi-a apărut cartea cu titlul:„Vorbire şi convorbire cu oameni aleşi”– la Editura„Top Form”din municipul Bucureşti – 15 lei.
Aprilie 2011 –mi-a apărut cartea cu titlul:„Dumnezeiasca Euharistie – centrul vieţii liturgice şi duhovniceşti a creştinului”– la Editura„Emia”din municipiul Deva, judeţul Hunedoara – 35 lei.
Decembrie 2011– mi-a apărut cartea cu titlul:„Din cuvântul înţeleptului – la ceas de sfat şi sfătuire…”– la Editura„Bunavestire”din municipiul Beiuş, judeţul Bihor – 25 lei.
Septembrie 2012– mi-a apărut cartea cu titlul:„Armonii culturale şi spirituale contemporane”,la Editura„Armonii Culturale”din municipiul Adjud, judeţul Vrancea – 25 lei.
Septembrie 2012– mi-a apărut cartea cu titlul:„Armonii sacre în lumea contemporană”,la Editura„Armonii Culturale”din municipiul Adjud, judeţul Vrancea – 25 lei.
Octombrie 2012– mi-a apărut cartea cu titlul:„Oameni şi cuvinte. Portrete şi descrieri”,la Editura„Top Form”din municipiul Bucureşti – 25 lei.
Aprilie 2013– a apărut cartea cu titlul:Omul subiect actual al dragostei lui Dumnezeu” – volum omagial, închinat Părintelui Profesor Dumitru Stăniloae;autori: Stelian Gomboş şi Cristian Şerban, la Editura„Cristimpuri”din municipiul Ploieşti, judeţul Prahova – 15 lei.
Mai 2013 –mi-a apărut cartea cu titlul:„O remarcabilă personalitate a vieţii bisericeşti şi naţionale – Episcopul Dr. Nicolae Popoviciu al Oradiei”,la Editura„România în Lume”din Bucureşti 25 lei.
Iunie 2013– mi-a apărut cartea cu titlul:„De vrei să te mântuieşti cu întrebarea să călătoreşti…”,la Editura„Bunavestire”din municipiul Beiuş, judeţul Bihor – 20 lei.
Septembrie 2013– mi-a apărut cartea cu titlul:„Frânturi de învăţături şi cunoştinţe: culegere de eseuri, meditaţii şi reflecţii asupra unor teme, subiecte şi cărţi”,la Editura„Aureo”din municipiul Oradea, judeţul Bihor – 30 lei.
Iunie 2014– mi-a apărut cartea (lucrarea de doctorat) cu titlul:„Sfânta Euharistie – Taina Nemuririi. Rolul ei în creşterea duhovnicească a credincioşilor”, la Editura„Mitropolia Olteniei”din municipiul Craiova, judeţul Dolj – 30 lei.
Septembrie 2014– mi-a apărut cartea cu titlul:„Câteva spicuiri, sugestii şi recomandări…”,la Editura„România în Lume”din Bucureşti – 25 lei.
Aştept cu multă bucurie, solicitările sau comenzile dumneavoastră!…
Doamne ajută!
Cu aleasă preţuire şi deosebita consideraţie, Stelian Gomboş.
Telefon:0745/265661 sau 0720/507777
e-mail:stelian_gombos@yahoo.com
steliangombos@hotmail.com

 Autor: Gomboş Stelian

Lasă un răspuns

