Propunere decentă


Îţi propun să rămânem certaţi.

Împăcarea noastră, oricum nu durează mai mult de o zi.

Aşa, măcar ne putem privi

de la distanţa ce ne ţine legaţi.

Nu mai contează, dacă şi cine iubeşte.

Depărtarea noastră e mult prea profundă

pentru toată absenţa ce mă inundă

şi prezenţa ce mă goleşte.

Îţi propun o înţelegere strâmbă.

Prea multe fisuri într-o tăcere ciudată

pentru-a rămâne iertaţi viaţa toată.

Mai bine prieteni în umbră.

În loc de-o judecată dreaptă şi sfântă,

mai bine o decentă împăcare…

Şi îmi aduc aminte,

că-n ultima secundă

când am vrut să mă iau cu nemurirea la trântă

am câştigat prin neprezentare.

u00a9 Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 21.01.2015, Klausenburg

https://haitchiblog.wordpress.com/poezie-de-dragoste-2/propunere-decenta/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un răspuns

