Praf de scorţişoară (2)


A fost o vreme când te-am aşteptat prin gări

Cu praf de scorţişoară-am dat pe şine,

Te căutam prin mirodenii în cămări,

Să-mbrăţişez mirosul tău, străine.

A fost o vreme când îţi sărutam cuvântul

Cu tot cu buza ce-mi năştea pe buze

Un alt cuvânt peste tăcerea din adâncul

Îmbrăţişării dintre două scuze.

Dacă ar fi să-ţi fie privirea din priviri,

Să nu mă-ntrebi, de ce aeroportul s-a mutat în gară,

De ce mi-e ceasu-n urmă cu o zi

Şi nici de ce pe şine îţi plânge-a scorţişoară.

u00a9 Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 29.01.2015, Klausenburg

Foto: Internet

https://haitchiblog.wordpress.com/poezie-de-dragoste-2/praf-de-scortisoara-2/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un răspuns

