Plăcerea dialogului


Plăcerea dialogului

Împărtăşesc visele neîmplinite

Trandafirului din grădiniţa mea.

O adiere de vânt îmi răspunde

Să-l las în pace, să-mi văd de viaţa mea.

Nu pot să cred că vântul

Cu puterea sa mistuitoare

Dorind să domine pământul

S-ar interpune între un om şi-o floare.

Intru în casă dezamăgită

Încerc un dialog să schiţez

Cu pisicuţa ce stă blegită.

Nu e atentă, mă întristez.

Dar din dorinţa de a comunica

Zărind o foaie pe birou

În grabă, scriu pe ea ceva.

Vorbesc din nou cu eul meu.

 Autor: Pop Dorina

Lasă un răspuns

