n-am ştiut niciodată să cuceresc


n-am ştiut niciodată să cuceresc

piatra azvârlită în mare

n-am ştiut că ea mă va ajunge

fie şi plină de nisip melc alb

n-am ştiut unda apei

cladită de piatra scufundată

n-am ştiut că ea va fi

ca vulcanul stins din ocean

erai pe malul celălalt `

când într-o zi am primit

de la tine pietre

ceea ce niciodată nu cucerisem

când eram copil le vorbeam

atât de clar pietrelor

visam să merg pe urmele

lui Alexandru cel Mare

nu ca un cuceritor

doar arheolog

uităm uneori să le vorbim

florilor, păsărilor, pietrelor

mi-ai devenit floare

pasăre

piatră

 Autor: Radu Liviu Dan

Lasă un răspuns

