MI-E ŢĂRMURITĂ TRĂIREA / MA VIE EST LIMITu00c9E


MI-E ŢĂRMURITĂ TRĂIREA

Mi-e ţărmurită trăirea

mi-e gândul gol

Ce e dincolo de margine

nu pot să aflu

mi-e viaţa-ntreagă

doar un ocol

Mi-e ţărmurită trăirea

plină de dor

Ce e divin

în mine s-ascunde

îmi dă fior

O nepăsare

mi-a cuprins viaţa –

sfântă şi clară

Ce va fi când

voi dezbrăca haina prea strâmtă

gândul de-acuma mi-l înfioară.

11.XII. 1999

MA VIE EST LIMITu00c9E

Ma vie est limitée,

ma pensée est vide

Je ne peux pas voir

au-delă la vie

C’est pourquoi ma vie

n’est qu’un chemin détourné

Ma vie est limitée

et pleine de nostalgie –

Dieu reste caché en moi

et j’ai peur

L’indifférence a embrassé ma vie

sainte et claire

Je ne m’imagine pas le moment ou00f9

je deshabillerai mon étroit vu00eatement

Advienne que pourra.

 Autor: Olga Alexandra Diaconu

Lasă un răspuns

