je t’aime comme u00e7a


îmbrăţişarea noastră

a căpătat consistenţă

printre ziduri neînsemnate

îmi place lipirea ta de mine

în mulţime je t’aime comme u00e7a

liniştea ta zburdă

pe pieptul meu

urcăm scările în sarutări

ieşim din metrou la suprafaţă

păşim în spaţiul verde

copacii şi-au unit crengile

deasupra paşilor trecători

in parc e atata liniste

ca o iubire evadată

din cotdian

te cuprind în braţe

şi te întreb zâmbind

ne tăvălim în iarbă?

îmi pui degetul pe buze

îmi schitezi o inimă pe chip

şi sărutul tău îmi dezvăluie

o rană de iubire

*La mulţi ani! tuturor

 Autor: Radu Liviu Dan

Lasă un răspuns

