Eşti motivul


-/

Mi-e greu

să mă-nţeleg

pe mine uneori ;

atunci vorbeşte

inima vrăjită

Îmi trădează

prin freamătul ei

ca o frunză-n vânt

neliniştea nopţilor albe,

dorul mocnind

ca un vulcan activ

noapte şi zi

Iubirea – i

lacrimă din stele,

ce mult aş vrea

să-mi încălzesc inima

cu razele de soare

ale sufletului tău

Tu eşti motivul

existenţei mele;

dragostea,

visul ,

speranţa…

Să te ador necontenit

mi-este credinţa!

iubita mea din depărtări

eşti Edenul etern

din visul meu..

 Autor: Sprincenatu Dan

Lasă un răspuns

