Eliberare critică


Adio, lumii cu parfum,

mă duc s-adopt, azi, un alt drum,

v-am închis pe toţi în album.

Tot ce am scris va fi postum.

Adio, celor fără grai,

vreau să văd viaţa în corai,

nu-n alb şi negru, în gri strai.

Vreau o invazie în rai!

Adio, celor imuni mie,

voi trăiţi într-o sacristie

şi-n lumea voastră de hârtie…

Sufletul meu nu-i fantezie!

Adio, vouă, dragi orbeţi,

pictam iubirea pe pereţi,

mă criticaţi că n-o vedeţi,

dar eu o văd… văd prin profeţi.

 Autor: Mihai Cotea

Lasă un răspuns

