Despre noduri, ca despre semne


Nu se leagă în noduri jumătăţile de suflet.

Doar corăbiile însufleţesc această unitate de măsură

atunci când peste mările mărilor îşi poartă albastrul de Voroneţ,

dar Adam a înghiţit cu noduri mărul din iubire şi ură

şi de-atunci liniştea nu mai e linişte

şi nici Raiul plin de petrecăreţi.

Rostogolirea apelor e peste toate semnele noastre.

Despleteşte nodurile din coastele tale, Adame,

şi mai lasă o Evă purtată pe valul ce înalţă albastre

însemne din povara de sete şi foame.

O peniţă o să-mi fac din coastele tale sticloase,

De data asta o să distrug toţi merii din Rai,

Iar noduri nu vor mai fi pe însemnele zilelor noastre

Când eu o să te am şi tu o să mă ai.

u00a9 Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 14.01.2015, Klausenburg

Foto: AK Media

https://haitchiblog.wordpress.com/poezia-inimii-mele-7/despre-noduri-ca-despre-semne/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un comentariu