De-ai şti


De-ai şti de câte ori în vis te-am mângâiat duios

Pe-obraji şi capul de copil cu părul unduios,

De câte ori te-am alintat în visele de noapte,

Şi cât de mult am aşteptat blândele tale şoapte.

De-ai şti ce vise mi-am făcut de-ar fi să mă iubeşti

Suava-ţi fiinţă de poveşti de-ar fi să-mi dăruieşi

Ţi-aş ridica un piedestal în mintea-ndrăgostită

Ca tine nimeni pe pământ nu ar mai fi iubită.

De-ai şti de câte ori aştept în faţa casei tale

În nopţile de lung nesomn privind fereste pale.

Şi dimineaţă-ntr-un târziu te întâlnesc în cale

Eşti încă mică – să mai creşti frumoaso dumneatale!

 Autor: Nelu Preda

Lasă un răspuns

