Crayons


Acuma ştiu, de ce nu mi-ai mai trimis creioanele colorate, mon cher,
Ţi-a fost teamă, că am să-ţi creionez toate ridurile atrofiate
în bastionul rebel-cocotier.

Acuma ştiu, de ce nu-mi mai faci cadouri, mon cher,
Ti-e frică de rulouri mascate cu ochiuri în ler.

Acuma ştiu, de ce mesaje ascunse îmi transmiţi în eter,
Ţi-e frică de privirile străpunse din ecoul mitralier.

Acuma ştiu, de ce avioanele zboară pe şine, mon cher,
Ar putea muri de ruşine la cârma unui gondolier.

Dar ştiam demult, că ţi-e frică de viaţă şi de ger, mon cher,
Dar nu ştiam, de ce creioanele colorate ţi-ar fi fost adulter.

Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 09.01.2015, Klausenburg
Foto: Rémi Malingrey

https://haitchiblog.wordpress.com/poezia-inimii-mele-7/crayons/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un răspuns

