Azi n-am timp să te uit


Azi n-am timp să te uit.

Sunt pline potecile de corăbii eşuate.

O să dau primul ajutor timonierului

rămas cu lacrimile spintecate

pe broboada gerului.

Azi n-am timp să te iert.

Sunt pline apele de râuri sparte.

O să dau primul ajutor ceasornicarului

rămas cu mâinile-ncleştate

pe lacrima timonierului.

Azi n-am timp pentru vreme.

Îmi plânge şi-mi geme o lacrimă de înger

eşuată în deşert,

iar mâine o să-i cer timpului timp să te spulber,

dar azi n-am timp să te uit şi să te iert.

u00a9 Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 11.01.2015, Klausenburg

Foto: Internet

https://haitchiblog.wordpress.com/poezia-inimii-mele-7/azi-n-am-timp-sa-te-uit/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un răspuns

