Aşa cum sunt


Sunt un om care nu mimează nimic
trăiesc preocuparea pentru ziua de mâine
desprins din inimă,
copiii mă aşteaptă cu zâmbetul pe buze.

Trec fără vârstă prin întâmplări,
tu eşti doar suportul de suflet de care mă ţin,
n-are cine mă răni
merg mai departe fără nicio teamă.

Cuvintele tale mă încurajează,
îmi pui un surâs pe buze
şi te zideşti în ochi fericită
încât mă înveţi să aştept în tăcere
noaptea care urmează.

Dimineaţa cade peste noi vitează,
spaţiul se împarte la clipe
ne ridicăm din genunchi voioşi
şi totul se schimbă.

 Autor: Nicolae Valareanu Sârbu

Lasă un răspuns

