Zeiţă frământată


Zeiţă frământată

Zeiţă frământată
Iubirea mea de noapte
Cad florile uscate
Acum e toamnă iar

Între noi doi iubito
Sunt amintiri uzate
Şi frunzele sunt zile
Pierdute în zadar

Tu visurile albe
Mi le-ai vândut în rate
Eu le-am cules în spinii
Crescuţi faustian

Şi ai semnat tăcerea
Cu flori însângerate
Iar între noi sunt lacrimi
În îngropatul an

Tu cauţi bariere
Eu caut doar iubire
Ne calcă iarăşi iarna
Eu nu te-am mai găsit

Afară bate vântul
Cu plânsul lui subţire
La parastasu-acesta
Tu nu ai mai venit

Ecouri doar se plimbă
Cu plânsul lor barbar
Colo-n pădurea vieţii
Vin lupii să sfâşie

Pe dealurile sure
Doar cerbii-n floare sar
Singurătăţii noastre
Ţinând tovărăşie…

 Autor: vanghele ion

Lasă un răspuns

