VERSURI NEBUNIE DE SPIRIT DICTATE DE DORINŢE INVENTATE DE TRUP..


DACĂ TE-AŞ IUBI…
Laura Schussmann

Dacă te-aş iubi cu privirea,
ai deveni amprentă veşnică
pe pupila mea mică şi orbită de tine.
Şi te-aş clipi cu gene pădure
când ai vrea să te strecori în altă privire
la fel de dependentă de tine ca mine..

Dacă te-aş iubi cu gura
ai simţi cum te sărut de fiecare dată,
când îmi umezesc buzele cu sete de tine.
Şi te-aş opri panicată între două respiraţii
şi te-aş face prizonierul unui oftat lung
între două zâmbete şi trei aberaţii.

Dacă te-aş iubi cu mâinile
te-aş ciupi cu degetele de suflet
ca şi cum aş încerca să compun o simfonie
la o vioară ce nu mai are corzi de o veşnicie.
Şi te-aş lungi pe un arcuş de atingeri
şi te-aş fredona cu un fluierat de îngeri.

Dacă te-aş iubi cu trupul,
ai deveni alungire din mine
pe un tot de trup ce îl tot cauţi la tine.
Şi te-aş strânge între două patimi de mine,
până, sub dorinţi capitale te-ai frânge
şi nu ar mai rămâne nimic din tine.

Dar eu te iubesc doar cu sufletul
şi uneori, când nu mă pot abţine ,
doar cu visul şi cu gândul.
Iubirea mea este pură şi nevinovată
şi ţi-am dato odată cu mine toată,
Şi te aşteaptă cuminte şi nerăbdătoare
să simţi că şi inocenţa poate fi arzătoare.

Dar ştiu, că tu nu mai crezi de mult,
că eu aş mai putea să te iubesc pe tine
sau pe oricine sau altcineva
doar platonic cu gândul şi cu inima.
Căci am nevoie de mai mult…
am nevoie de fiecare zvâcnire din tine
de fiecare dublă sacadată respiraţie,
când mă apuc fără voia ta dar cu mine
să te modelez cu mâinile buzele şi trupul
la ora , ce noi o mai numim, de re-creaţie..

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

