VERSURI DE IUBIRE ROŞU APRINS PENTRU INIMI ALBASTRE…VREAU CA VISELE SĂ VĂ FIE MINUNATE..


PLANETA ALBASTRĂ A IUBIRII NOASTRE ALBASTRE…
Laura Schussmann
Iubito,
lasă-mă să îţi dăruiesc un continent
de pe planeta noastră albastră.
Să fie dar de cununie
când vom spune întregii lumi
despre iubirea noastră..
Priveşte-mă iubito
şi lasă-mă să ating cu sufletul
în ochii tăi frumoşi ,cerul.
Lasă-mă să te cuprind uşor,
să te simt plutind spre mine
cu toată iubirea din tine,
Şi împreună să schimbăm,
doar pentru noi doi,
în nemuritor, efemerul..
Întinde mâna, iubito,
spre o nouă stea.
Să facem din ea,
cu dulceaţa buzelor tale
şi patimă buzelor mele,
sărut pe un colţ de univers,
o planetă, doar a noastră.
Să aibă culoarea iubirii,
dar să fie infinit de albastră.
Iubitule,
ştii ce eu aş vrea?
Pe planeta ce visam ,
a iubirii noastre albastre,
să fie doar două continente,
inima mea
şi
inima ta,
iar ocean ne va fi
o nesfârşită plutire de astre,
vălurind infinită dragoste
pe ţărmurile sufletelor noastre.
Fotografie:

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

