VERSURI DE ÎNCEPUT DE IARNĂ… MĂ PREGĂTESC DE PURITATE..


IUBITUL MEU … FULGUL DE NEA …
Laura Schussmann

Undeva
între univers şi pământ,
supendat
de un petec de nor,
îngheţat
de atâta început de iarnă
şi dorit
de neatinsa albă zăpadă,
mă pregătesc
să ning doar spre tine,
eu, rebelul tău fulg de nea
şi să îţi ating a dulce regăsire
chipul tău de înger, iubita mea.

Eu ştiu
că am să mă ning la tine
cu alţi fulgi de nea,
rebele rotiri de alb,ca mine.
Tu nu ştii încă,
că mă aştepţi , aleasa mea .
Şi ne priveşti
aşa cuminte şi zâmbitoare.
Te pregăteşti ,
cu fiecare atingere de puritate
să devii
şi tu o mică albă parte,
din curată şi nouă ninsoare.

Eu sper
să fiu alesul tău, iubito.
Tu speri
ca fulgul ce, pe buze,
primul te va atinge
şi te va săruta,
să nu se mai topească
de pe colţul tău de zâmbet
şi să îţi lumineze
cu a sa micuţă strălucire
înserarea din privire,
iar iubirea pură, neatinsă,
în fire albe, fine ca zăpada
să îţi danteleze inima .

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

