Şi de-0 fi să fie, mamă, lupul iernii lungi mă cheamă


şi eu te iubesc şi ea se iubeşte
eu te iubesc verde tu mă aştepţi albă
ea priveşte-n dungă eu te privesc lung
tu deschizi albastrul ea închide plopul
şi eu mă aştern şi ea se înfloare
numărul meu şchiop numărul tău soare
numărul ei aur viaţa mea galop
anul tău un strop clipa ei uitare
şi eu mă iubesc şi ea se aşterne
tu priveşti spre mine eu privesc a vale
ea se face lup tu te faci mirare
eu o iarnă lungă ea mă pierde-n zare
tu te pierzi în iarnă eu mă-ntorc în lup

 Autor: nicolae vaduva

Lasă un răspuns

