Sel de lumiu00e8re


Mi-a căzut un sâmbure din cer de gură

mi-a căzut în palmă şi-am simţit

cum îmi cresc copaci mărunţi sub piele –

din păduri de sânge s-au ivit

Mi-a căzut o lacrimă în palmă –

sare de lumină – şi-am simţit

cum îmi creşte-un munte alb de rană

într-un cerc de ochi adăpostit

Mi-a căzut o clipă înăuntru

mi-a căzut – şi n-am simţit nimic…

Mi-a căzut un pumn de ţărnă-n gură

când pământul slugă m-a crezut;

mi-a intrat un os de peşte-n suflet

ca să fiu pământ şi foc şi apă

Şi eu n-am vrut nici aşa să fiu

Şi-am rămas vremelnica săgeată…

SEL DE LUMIu00c8RE

Un grain est tombé de ma bouche,

en se roulant vers ma paume ouverte

et les arbres ont cru00fb sous ma peau –

des foru00eats de sang pur et d’eau

Une larme est tombée dans ma paume –

sel de lumiu00e8re – pour sentir

me croître un mont de blessure

enfoncé dans un petit cercle d’oeil

Un instant est tombé brusquement,

est tombé, je ne l’ai pas senti…

Un poignet est tombé dans ma bouche

quand la terre me croyait son esclave

Un os est entré dans mon âme

pour que je devienne terre et flamme

mais je n’ai pas su que la flamme

est aussi éphému00e8re qu’un instant.

 Autor: Olga Alexandra Diaconu

Lasă un răspuns

