Rondelul remuşcărilor


Motto: Vom muri şi vom fi liberi

O viaţă-ntreagă v-am aplaudat
Şi v-am cântat conştiincios în strană
M-am închinat când mi s-a ordonat
Din chipul vostru mi-am facut icoană

Am lins acolo unde aţi scuipat
Zâmbind amar cu degetul pe rană
O viaţă-ntreagă v-am aplaudat
Şi v-am cântat conştiincios în strană

Azi nu-i deajuns să spun că e păcat
Şi nici prea mare nu-i nicio dojană
Că am tăcut când cei ce-au protestat
Mureau crezând într-o speranţă vană
Iar eu o viaţă v-am aplaudat.

 Autor: Ionel Mony Constantin

Lasă un răspuns

