POEZIE DIN PRIMUL MEU VOLUM DE AUTOR VERSURI DIN EXILUL SUFLETULUI


-/

DACĂ NU AR FI VERSUL…
Laura Schussmann

Dacă nu ar fi versul,
sărut de gând
pe buzele sufletului meu,
ce aş mai fi eu ?
Unde m-aş recunoaşte oare ?
În ochii tăi iubite
sau
în sălbăticia răzvrătirilor din mine ?

Dacănu ar fi versul,
căutare de mine în mine
unde m-aş mai regăsi eu ?
În umbrele silfide
ascunse discret după suspine
respiraţii albe de luna plină
sau
în căderi de vise stele
ce se sting pe rând
pe cerul abrupt al uitărilor de sine?
Dacă nu ar fi versul,
regăsire
a regăsirilor mele,
respiraţie
a buzelor sufletului meu,
tăcerea mea
rostită în cuvinte perle,
albe,
negre,
atât de uşoare,
fulgi de zbor
şi pietre de destine,
atât de grele,
sigur,
ar rămâne
în urma paşilor mei,
pe palide nispuri,
clepsidre rebele ,
spre timpuri, inexistenţe,
curgând silabe, incoerenţe,
doar umbre
de trup flămânde,
doar suspine
de glas pierdute,
refrene,
fără melodii, plăpânde,
murmur slab, încetişor
pe solfegii absurde,
în al îngerilor cor.

Şi ştiu,
dacă nu ar fi versul
nici dorul,
nu ar mai fi dor
şi nici zborul,
nu ar mai fi zbor
aripa,
şi-ar pierde aripa,
şi clipa,
şi-ar rătăci sensul
şi şi-ar îngheţa defintiv
clipa.

 Autor: Laura Schussmann

Lasă un răspuns

