petiţie către d-l judecătot


am toate argumentele să-mi eliberez mintea condiţionat d-le judecătot
toate motivele să ies de sub incidenţa smereniei
la umbra căreia nici un stejar nu creşte falnic
mutilat ca piciorul unei chinezoaice ţinut în feşe ar fi doar un bonsai drăguţ
nu vreau să-mi asum păcatul evei şi al lui adam bănuiesc că erau majori
probabil că tera a fost primul orfelinat din univers
unde copiii deposedaţi de părinţii iresponsabili
erau trimişi cu barza
îmi asum suma facultăţilor mintale şi rog habotnicii să se abţină
acest text nu este scris pentru dezbateri sau şi mai rău pentru
a da apa la moară patetismului religios să convertească
la una din formele credinţei
nu vreau să ador pe nimeni îmi plac legendele oamenilor simpli cu bun simţ şi discernământ logic care funcţionează pe principiul ce ţie nu îţi place altuia nu îi face
cred în acest fundament ca bază pentru moralitate
dacă spiritul meu intră sub incidenţa legilor sociale îmi asum surghiunul singurătăţii
nu vreau să fiu alb sau negru pe tabla de şah
spectrul curcubeului iese de sub incidenţa unui rai sau iad
atât de anost şi descriptiv
poezia universului are forme şi culori mult mai subtile
dacă i-am inocula păcatul fără prezumţia de nevinovat am suporta consecinţele unui univers ostil neînţeles

 Autor: Any Tudoran

Lasă un răspuns

