Jack Is Back


Jack Is Back

motto: Bine aţi venit, rău aţi nimerit!

(din filmul Terminus Paradis)

Oraşul fumegă de ştiri
cît o termocentrală
blestemată să lucre
pînă la suprasaturaţie…
Toată lumea s-a strîns la sfat;
pare să ştie tot ce mişcă
vociferînd cît un set de Marshall-uri;
ziarele-s inutile,
iar talk-show-urile-s ocupate
cu noua politică a inaniţiei
Ferice de tine, iubito!…
Nu te mai obosi
să mă-ntrebi de vîntul
şi foamea ce m-a adus
şi cum am trecut puntea mulţimii!…
Nu te bucura,
dă-l încolo de zîmbet;
mîine-i ziua cea mare:
mulţimea va veni aici,
va înconjura casa inutil-baricadată
să dea buzna,
să mă calce-n picioare,
să-mi expună cadavrul în bîlci
ca mai apoi să mă facă erou…

 Autor: Marius Ionescu

Lasă un răspuns

