Intersecţii, megaliţi, altare şi oracole ciclopice ascunse


În mijlocul civilizaţiei unui orăşel de graniţă se găseşte un megalit ascuns. Cred că eete ciclopic şi culmea… contrar definiţiei, finisat cu multă grijă. Are aspectul unui trup de şarpe uriaş. Nu cred că ar fi suficienţi doi oameni să-l cuprindă în braţe. E îngropat la circa un metru sub cernoziom şi argilă clisoasă şi se cunoaşte grandoarea construcţiei. Spun asta fiindcă nu l-am zărit decât parţial o singură dată, vreme de cinci minute. Probabil, el se încolăceşte pe sub case şi străzi şi nici măcar nu bănuiesc materialul dur din care a fost fabricat. Am intervenit să-l sparg chiar şi cu-n picu00e1măr puternic… un Bosh original dar, nici măcar nu l-am zgâriat câtuşi de puţin… până am renunţat! O construcţie bizară şi şocantă, al cărui rost nu-l înţeleg şi pace. Megalitul l-am acoperit la loc cu nisip, piatră spartă şi beton şi nimeni nu-i va tulbura somnul de-aici înainte! Nu-i fac reclamă fiindcă ar sări arheologii cu lopeţi şi târnăcoape, cu pensule şi aprobări şi mai ales cu garduri înalte să izoleze acest monument iar, echilibrul multor oameni ar fi deteriorat. Deasupra lui există chiar şi o grădină unde plantele domestice şi gospodăreşti cresc miraculos de repede. Acest lucru m-a făcut să cercetez condiţiile date şi am ajuns la concluzia că mă aflu într-un punct privilegiat al planetei, punct aflat la joncţiunea unor linii geoenergetice alcătuind scutul energetic al Pământului care ne apără de rele, emană bunătate, iar planeta pulsează prin el şi se umple cu valoroasele transformări cosmice.

De când l-am zărit şi i-am pipăit structura, inspiraţii divine, impulsuri inexplicabile, stări de calm şi echilibru, reproiectări neaşteptate străbat firea mea chinuită. Fac lucruri neînţelese, scriu tot felul de povestioare, mă împrietenesc cu persoane care mă atrag în stranii viziuni îndepărtate. Eu însumi eman o linişte adâncă radiind cumulativ în jurul persoanelor receptate. Sunt încărcat cu lumina adevărului şi dreptăţii şi multă energie extrasenzorială… mă străbat curenţi de inteligenţă supranaturală deci, mă aflu în nodul energetic codificat al dragostei eterne.

Ştiu că nu mă credeţi şi mă bucur că nu sunt silit să dau explicaţii amănunţite. Multe lucruri minunate găseşti în România ascunsă!

 Autor: Stănescu Aurel Avram

Lasă un răspuns

