Femeia mea de dor… – Deliei Stăniloiu


Femeia mea de dor… – Deliei Stăniloiu

Femeia mea de dor recalcitrantă
Te-ai omenit aseară c-un pahar
Degeaba-njuri căci totul e-n zadar
La noi între tristeţi când facem haltă

Măselele te dor de bătrâneţe
Prefer să tac să nu aştept răspuns
Cum vezi şi tu aicea am ajuns
Când peste gard în timp ne dăm bineţe

La slove poate-mi tremură iar mâna
Şi multe vorbe astăzi le-am uitat
Târziu în lume totuşi am plecat
Cărând în spate veche săptămâna

De bătrâneţe umblu crăcănat
E frumuseţea mea îndoliată
Dar soarta şi la tine o să bată
Chiar dacă treci strada fără păcat

Mi-e muza însă tânără vioaie
Te rog frumos să nu te legi de ea
Mai bine vino,stai pe canapea
Spunând poezii cu un parfum de ploaie

Lasă trecutul să se ducă sur
Şi mie de tristeţi doru-mi tresaltă
Pentru cafea acuma-i apa fiartă
Şi-aş vrea la mine-n vorbe să te fur

 Autor: vanghele ion

Lasă un răspuns

