Femeia aceea


Era o voce uşoară precum glasul unui cerşetor
cântecul cursese mai apoi de-a lungul gâtului meu
pentru a năvăli puternic ca o revărsare de ape
în cap unde s-a învârtejit îndelung înainte să adorm
ochii îmi erau sub asediul acelei femei
care cu privirea ei poate sfărâma armele zeilor desfrânaţi
şi care îmi amintea de bunica mea
ce a murit cu numele libertăţii între dinţi
a învins holera şi cancerul
dar au răpus-o gloanţele
de atunci scriu pe sicriul defunctei
până într-o zi când i se vor deschid pleoapele

auzeam urcând cântecul în trupul acelei femei
umflându-i sânii şi străbătându-i mâinile
şi picioarele şi coastele în ondulaţii fantastice
în ochii ei se deschideau irisurile ca nişte eclipse
iar cântecul acela a reuşit să mă pătrundă şi pe mine

 Autor: Daniel Lacatus

Lasă un răspuns

