Exercitii de meditatie-2


-/

– De la distanţă vedem toată pădurea. Intrând în pădure, vedem numai copacii.

– Favorabilă sau nu, întâmplarea este, de fapt, o faţă a necesităţii.

– Exteriorul nostru reflectă fidel interiorul nostru. Ceea ce facem în exterior, am acceptat deja înlăuntrul nostru.

– Frumuseţea trupului este un dar, frumuseţea sufletului este o virtute.

– Libertatea mea devine datorie dacă am în vedere necesitatea.

– Libertatea vine de la Dumnezeu, împilarea de la oameni.

– Dacă mi-ar oferi cineva şansa să-mi cunosc destinul, ştiind ce va urma, aş avea curajul să zic da?

– Ori de câte ori privesc marea, îmi vine în minte ideea de veşnicie.

– Dacă te temi de moarte, caută viaţa: Dumnezeu e atât de aproape de tine!

– Multor oameni le place să vorbească în deşert şi să se certe pe vorbe.
– Vorbele goale seamănă cu nucile stricate, fără miez.

– Fericit acela care descoperă şi trăieste dupa principiile armoniei universale.

 Autor: Ion Untaru

Lasă un răspuns

