Colindul pescarului


N-am mâncat de ieri,

o să mă păstrez pentru mâine,

zicea pescarul cu firul întins.

Voi prinde trei peşti.

O să-i mănânc cu pâine

sau cu un porumb de pe jarul încins.

N-am mâncat de-o săptămână,

o să mă păstrez pentru vineri,

zicea pescarul cu firul lăsat.

O să prind un monstru. Sunt încă tânăr

pentru nada bătrână din mei şi păsat.

N-am mâncat demult,

o să mă păstrez pentru ziua

în care la copcă o sirenă voi prinde,

Însă frigul-mi îngheaţă şi nada şi piua

Din apa ce veşnic îmi fierbe-n colinde.

Ioana Haitchi – Jeanne Christiane, 24.12.2014, Klausenburg

Foto: Internet

https://haitchiblog.wordpress.com/poezia-inimii-mele-6/colindul-pescarului/

 Autor: Ioana Haitchi

Lasă un răspuns

