orologiul de pe frunte


Ocolește-mă cu teamă,
Dar priveșete-mă o dată,
Și-ai să vezi că sunt doar piatra
Sfărâmată-n altă piatră.

Eu îți port pe umeri firavi
Stâlpul șubred de la poartă,
Stâlp ce îți vorbea de mine
și de ochii mei de moartă…

Noaptea, ochii-mi mai coboară,
Se desprind din împietrire,
Și-ți pătrund sclipirea-n casă,
Când iubirea-neființă
Se ascunde-n amintire.

Tot mai stau la tine-n vise,
Cu parfumu-mi desuet,
Privesc zarea ce s-arată,
Și te strig cu glas de nimfă
întristată…

Ieri, un cioclu mi-a scris fruntea
Cu un cui roșit de vreme,
Să nu uiți că-ți sunt „pierduta
cea plecată să te cheme”,
Fiindcă azi, mă regăseai tot
în locu-n care urma
cu un secol mi-o pierdeai…

Orologiul de pe frunte
Bate ritmul sacadat,
Din secundă în secundă
îmi șoptește:
-Te-a uitat, te-a uitat…

Autor: Dorina Ciocan

2 comentarii

  1. misionara · Iulie 30

    Reblogged this on misionara.

  2. Pingback: orologiul de pe frunte - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

